madde-fia

Alla inlägg under mars 2013

Av madde fia - 23 mars 2013 08:49

God morgon ^-^

Håller på att ladda upp en video på YT nu ._.'' jag lägger såklart upp den på bloggen sen   

Srry att jag nt bloggat på 3 dagar har nt haft tid till det :(

Men iaf har jag varit på Skol Disco, Skit kul :D gick med mimmi (Snygga-- Mimmi) :P

Fast 2 på Discot spydde typ i slutet av discot D:

Dagens moviestar: Leia50.se  Grattis gmn♥

Av madde fia - 19 mars 2013 18:46

Heej♥

Imorron e alla lediga från skolan 8DD

Dagens moviestar äärrr: Snygga-- Mimmi, GRATTIS!! ♥  (:

på fredag blir det knsk nt disco iaf för att inga föräldrar kan vara ansvariga D':

Min stora syrra Emelie fyller år idag oxå hela 20 år O.O 10 år till så fyller jag oxå det o_o ;D

ja det va det inlägget♥ ses imorron♥

Av madde fia - 18 mars 2013 17:01

Hej, jag har ju bestämt mej för att blogga varje dag   

Och dagens moviestar iiss: raraoumaimafin GRATTIS♥  Graattiis gmn♥

Ska nog göra klart en video nu (gammal började typ för 1 månad sen o.o)

bloggarde nt nå mke idag mej jaja o.o ses imorron, elr ikväll ;D jo förässten på fredag e det SKOLDISCO!!        Ehh ;DD

Av madde fia - 17 mars 2013 12:43

Hej igen! ville typ bara säga att jag och rödluvan TYP är vänner igen   

Sen har vi en önskad bild, en bild på mej! här kmr den! --->  Hah... ser ju typ ut som en idiot ;D

Av madde fia - 17 mars 2013 09:43

Tjena alla läsare! ska börja med dagens moviestar! ;D den kommer lite längre ner i inlägget ^-^

men idag hadde jag tänkt vara med Snygga-- Mimmi (känner henne IRL ;D)

Jag har äntligen skaffat StarDoll och gissa vad jag heter ._.' Amen iaf: maddefia3

Ska nog ha en frågestund på msp ikväll om jag orkar   

men adda mej på stardoll!

Dagens moviestar äärr: Natta<333, Grattis♥

   och lite snabbt jag addar 50 vänner till men jag tar nt emot ''bästis förfrågningar'' så ni vet♥ (MSP)

Presentation


Jag är en 10 årig tjej som spelar msp, jag bloggar om msp och lite grann om privat livet och jag försöker blogga så bycket jag kan ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

GästBok


Ovido - Quiz & Flashcards